top of page

Bevrijding

Het is ontzettend bevrijdend om héél veel niet te weten. Ik sta er steeds van versteld hoeveel mensen zoveel zeker weten. Hoe ze vasthouden aan hun verhalen en overtuigingen, als waren ze hun enige reddingsboei.



Ik vind zoveel bevrijding in het niets. In de onzekerheid. In het niet weten.

In de openheid voor alles en iedereen. Welkom jij met je unieke verhaal. Met je verrassende visie. Met je verrijkende blik.


Ik zie altijd hoe alles klopt voor iemand, op een bepaald moment. Maar daarom niet voor mij, nu. En dat is goed. Alles kadert in het bewustzijn en het levenspad van de ander.


Je zou denken dat ik in al dat oneindige, onwetende niets stuurloos word, maar niets is minder waar. Ik heb me nog nooit zo krachtig, geleid, aangevuurd gevoeld.


Door wat? Door iets wat amper te omschrijven is, maar ongelofelijk duidelijk en zalig voelbaar.


Voel jij dat ook? Het grote onzeglijke onmiskenbare liefdevolle niets?


Welkom. Het is hier gezellig. En genadig.



bottom of page